“İctimai
Televiziyanın monitorinqi” Layihəsinin 01
iyun-30 iyun 2006-cı il dövrü üzrə
nəticələrinin qısa xülasəsi
GİRİŞ
Nəcəf Nəcəfov Fondu 01 iyun-30 iyun 2006-cı il dövrü üzrə İctimai
Televiziyanın (İTV) monitorinqinin nəticələrinin təhlilini başa çatdırıb.
Layihənin 2-ci mərhələsinin icrasına 01 iyun 2006-ci ildən başlanıb.
Layihənin bu mərhələsi oktyabr ayına kimi davam edəcək. Qeyd edək ki,
layihənin birinci mərhələsi sentyabr-dekabr 2005-ci il tarixini əhatə
etmişdi. Layihə Açıq Cəmiyyət İnstitutu-Yardım Fondunun Azərbaycan
nümayəndəliyinin maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilir.
LAYİHƏNİN MƏQSƏDİ: İTV-nin ölkə həyatının bütün sahələrinin, ilk növbədə
ictimai-siyasi sahənin tarazlaşdırılmış və obyektiv surətdə işıqlandırıb-işıqlandırmamasının
monitorinqini aparmaq, hökumətin və ya başqa qurumların İTV-nin işinə
müdaxiləsi və ictimai şüuru öz xeyrinə formalaşdırmaq istəyinin
səviyyəsini təsbit etmək, bu barədə ictimaiyyətə məlumat verməkdir.
LAYİHƏNİN VƏZİFƏLƏRİ: İTV efirinin müntəzəm monitorinqini həyata
keçirmək və onun nəticələrini elan etmək vasitəsilə telekanalın:
1. “İctimai Televiziya” haqqında Qanuna,
2. tarazlaşdırılmışlığa,
3. obyektivliyə,
4. plüralizmə,
5. şəffaflığa,
6. məsuliyyətliliyə
əməl olunmasını dəyərləndirməkdir.
İCTİMAİ TELEVİZİYA VERİLİŞLƏRİNİN FUNKSİONAL-TEMATİK BÖLGÜSÜ
İctimai Televiziya verilişləri funksional-tematik bölgü üzrə təhlil
olunub. Bu bölgüyə Məlumatlandırma, Maarifləndirmə, Əyləncə, Reklam və
Anonslar daxil edilib.
Monitorinqin nəticələri göstərir ki, İTV bu dövr ərzində
Məlumatlandırmaya 375014 saniyə (ümumi efirin 18,6 faizi),
Maarifləndirməyə 495434 saniyə (ümumi efirin 24,6 faizi), Əyləncə
proqramlarına 1049459 saniyə vaxt ayırıb. Bu isə Əyləncə poqramlarına
ümumi efirin 52,1 faizinin həsr olunması deməkdir. TV ötən ay Reklama
37092 saniyə (efirin 1,8 faizi), Anonslara isə 57775 saniyə (ümumi
efirin 2,9 faizi qədər) vaxt ayırıb.
Məlumatlandırma
Bu bölgüyə Xəbərlər, Tok–şou, Xəbər-törəmə, Debatlar, Analitika,
Anonslar daxil edilib. Müəyyən olunub ki, Məlumatlandırma verilişlərinə
ay ərzində 375014 saniyə vaxt ayırılıb. İTV ötən ay ümumi efirin 18,6
faizini Məlumatlandırmaya həsr edib.
Məlumatlandırmanın Telejanrlar üzrə təhlili göstərir ki, ötən ay İTV
Xəbərlərə 175395 saniyə efir vaxtı ayırıb. Həmin dövr ərzində verilən
Tok-şouya 42950 saniyə, Xəbər-törəməyə 42509 saniyyə, Debata 3270 saniyə,
Analitika sahəsinə 27304 saniyə, Anonslara isə 1762 saniyə vaxt ayırıb.
Bu isə öz növbəsində Məlumatlandırmaya həsr olunan efirin 59,8 faizinin
Xəbərlərə, 14,7 faizinin Tok-şouya, 14,5 faizinin Xəbər-törəməyə, 1,1
faizinin Debata, 9,3 faizinin Analitikaya, 0,6 faizinin Anonslara həsr
olunduğunu göstərir.
Monitorinqdə Xəbərlərin coğrafi təsnifatı da aparılıb. Hesablamaların
nəticələri yayılan xəbərlərin 74,1 faizi (129895 saniyə) daxili, 25,9
faizi (45500 saniyə) xarici xəbərlərə ayrıldığını göstərir.
Daxili xəbərlərin mövzular üzrə təsnifatının təhlilinin nəticələri
göstərir ki, onun (Daxili xəbərlərin) 48,1 faizi Siyasi, 9,1 faizi
İqtisadi, 23 faizi Sosial, 5,8 faizi Mədəniyyət, 10,2 faizi İdman, 3,8
faizi Hava haqqında məlumatlara həsr olunub.
Məlumatlandırmada xəbərlər tərəflilik və neytrallıq meyarı üzrə
qiymətləndirilib. Qiymətləndirməyə görə yayılan xəbərlərin 30,3 faizi
(66605 saniyə) Tərəfli, 69,7 faizi (153504 saniyə) Neytral olub.
Məlumatlandırmanın 78,2 faizi ana dilində, 12,2 faizi rus, 9,6 faizi
ingilis dilində yayılıb.
Maarifləndirmə
Göstərilən dövrdə Maarifləndirmə bölməsinə aid olan verilişlərə 495434
saniyə vaxt ayırılıb. Maarifləndirməyə ayırılan vaxt ümumi efirin 24,6
faizi qədərdir. Təhlilin nəticələrinə görə, Maarifləndirmə
verilişlərinin 96,6 faizi (478431 saniyə) ana dilində, 1,4 faizi (7108
saniyə) rus dilində, 2 faizi (9895 saniyə) İngilis dilində verilib.
Bədii-əyləncəli verilişlər
İyun ayında İTV Bədii-əyləncəli verilişlərə 1049459 saniyə vaxt ayırıb.
Bu isə ümumi efirin 52,1 faizi qədərdir. Bədii-əyləncəli verilişlərin
86,6 faizi (908356 saniyə) ana dilində, 11,9 faizi (125301 saniyə) rus
dilində, 1,4 faizi (15216 saniyə) ingilis dilində, 0,1 faizi (586 saniyə)
Anadolu türkcəsində olub.
“Carçı” və “Gündəm” informasiya buraxilişlarinda siyasi xəbərlərin
tərəflilik və neytralliği
İyun ayında “Carçı” və “Gündəm” informasiya buraxılışlarında siyasi
xəbərlərin tərəflilik və neytrallıq meyarı üzrə təhlili aparılıb.
Qiymətləndirməyə görə yayılan siyasi xəbərlərin 44,3 faizi (27712 saniyə)
Tərəfli, 55,7 faizi (34775 saniyə) Neytral olub.
İCTİMAİ TELEVİZİYANIN MONİTORİNQİNİN İNKİŞAF DİNAMİKASI
Cari hesabatda həmçinin “Verilişlərin funksional bölgüsü”,
“Məlumatlandırmada xəbərlərin tərəflilik və neytrallıq üzrə
qiymətləndirilməsi”, “Maarifləndirmə” və “Bədii-Əyləncəli” verilişlərin
Azərbaycan dili üzrə aylıq inkişaf dinamikasının monitorinqi aparılıb.
Aşağıdakı göstəricilər sadalanan parametrlər üzrə sentyabr ayı ilə
müqayisədə İTV-nin fəaliyyətinin inkişaf istiqamətini müəyyən etməyə
imkan yaradır.
Aparılmış monitorinq zamanı TV-nin efir vaxtının artdığı müşahidə olunub.
İnkişaf dinamikasını saniyələrlə izləyərkən bu özünü aydın göstərir.
Monitorinq nəticəsində müəyyən edilib ki, “Məlumatlandırma”
verilişlərinin həcmi 4,4 faiz artıb, “Maarifləndirmə” verilişlərinin
həcmi 43,3 faiz, “Bədii-Əyləncəli” verilişlərin həcmi isə 8,3 faiz artıb.
Belə ki, cari dövrdə “Məlumatlandırma” verilişlərinin həcmi uyğun olaraq
359340 saniyədən 375014 saniyəyədək artıb, “Maarifləndirmə”
verilişlərinin həcmi 345768 saniyədən 495434 saniyəyədək artıb,
“Bədii-Əyləncəli” verilişlərin həcmi 968807 saniyədən 1049459
saniyəyədək artıb.
Bu dövrdə “Məlumatlandırmada xəbərlərin tərəflilik və neytrallıq üzrə
qiymətləndirilməsinin inkişafı”nda da fərq müşahidə olunur. Əgər
sentyabr ayında tərəfli verilişlərin həcmi 68394 saniyə olmuşdursa, iyun
üzrə bu göstərici 66605 saniyədir. “Neytral” verilişlərin həcmi isə
müvafiq olaraq 169573 saniyədən 153504 saniyəyə enmişdir. Bu isə öz
növbəsində “Tərəfli” xəbərlərin həcminin sentyabr ayı ilə müqayisədə 2,6
faiz azaldığını, “Neytral” xəbərlərin isə 9,5 faiz azaldığını göstərir.
“Maarifləndirmə” və “Bədii-Əyləncəli” verilişlərin Azərbaycan dili üzrə
aylıq inkişaf dinamikasının monitorinqinin nəticələri göstərir ki,
sentyabr ayında “Maarifləndirmə” verilişlərinin həcmi 250921 saniyə,
iyunda isə 478431 saniyə olub. Bu göstərici “Bədii-Əyləncəli”
verilişlərdə uyğun olaraq 744657 saniyədən, 908356 saniyəyə qədər artıb.
Beləliklə, araşdırmadan məlum olur ki, iki ayın müqayisəli təhlili
zamanı “Maarifləndirmə”də Ana dilində verilişlərin həcmi 90,7 faiz artıb,
“Bədii-Əyləncəli” verilişlərdə isə bu göstərici 22 faiz artıb.
Qeyd: Təhlilin nəticələri ilə bağlı irad və təklifləri
www.najafovfund.org İnternet səhifəsində “Əlaqə” bölməsi vasitəsilə və
ya najafovfund@yahoo.com ünvana göndərmək olar.
Nəcəf Nəcəfov Fondu
14 iyul 2006-ci il
Short revision of
the project ”Monitoring of Public TV” covering
the period from June 01 to June 30, 2006
İNTRODUCİON
Najaf Najafov Foundation completed the analysis of the Monitoring of
Public TV’s results covering the period from June 01 to June 30, 2006.
Implementation of the second stage of the project began on June 1, 2006,
and will last until October 2006. First stage of the project covered the
period September-December, 2005. The project is being implemented with
the financial support of the Open Society Institution - Azerbaijani
representation of Assistance Foundation.
GOAL OF PROJECT OF PUBLIC TV is to cover objective monitoring of all
spheres of life, and first of all social-political sphere, to present
interference of the state and other structures into the work of Public
TV and formation of public conscious in their own favor, and inform
population about it.
OBJECTIVES OF PROJECT is to carry out regular monitoring of Public TV,
to announce its results and to inform if Public TV follows these rules:
1. “Law “On Public Television”,
2. equalizing,
3. objectiveness,
4. pluralism,
5. transparency,
6. responsibility.
FUNCTİONAL-THEMATİC DİVİSİON OF THE PROGRAMS OF PUBLİC TV
The programs of Public TV have been analysed in accordance with
functional-thematic division. This division includes Information,
Enlightenment, Entertainment, Advertisement and Announcement.
The results of monitoring show that over that period the Public TV
issued on İnformation 375014 seconds (total air time 18,6%), on
Enlightenment 495434 seconds (total air time 24,6%), on Entertainment
programs 1049459 seconds. It means that 52,1% of total air time were
issued for the entertainment programs. Last month the company issued for
Advertisement 37092 seconds (air time 1,8%), on Announcements 57775
seconds (up to 2,9 % of total air time).
Information
This section includes News, Talk-show, News-formation, Debates, Analytic
and Announcements. It was found out that 375014 seconds were issued for
information programs. Last month the Public TV issued 18,6 % to the
informative programs.
The analysis of information on TV genre shows that last month Public TV
issued 175395 seconds for News. Over that period 42509 seconds were
issued for News-formation, 42950 seconds for Talk-show, 3270 seconds for
Debates, 27304 seconds for Analytical programs, 1762 seconds for
Announces. It means that 59,8% were given for News, 14,7 % for Talk-show,
14,5% for News-formation, 1,1% for Debates, 9,3% for Analytical programs,
0,6 % for Announces.
Monitoring carried out also geographical division of news. According to
the results of estimation 74,1% of news (129895 seconds) are home, 25,9%
(45500 seconds) are foreign news.
The results of analysis of division of home news in accordance with
their theme shows that 48,1% of news were political, 9,1% economic, 23%
social, 5,8% cultural, 10,2% sport, 3,8% on weather.
Assessment of İnformation were estimated in accordance with their
belonging and neutrality. So 30,3% of news (66605 seconds) were
belonging, 69,7% (153504 seconds) were neutral.
78,2% of İnformation were in the Azerbaijani language, 12,2% in Russian,
9,6% in English.
Enlightenment
Over the reported period 495434 seconds were issued for the
Enlightenment programs. It makes 24,6% of airtime. In accordance with
the results of analysis, 96,6% of programs (478431 seconds) were in the
Azerbaijani language, 1,4% (7108 seconds) in Russian, 2% (9895 seconds)
in English.
Literature-entertainment programs
In June Public TV issued 1049459 seconds for Literature
cultural-entertainment program. It makes up to 52,1% of total airtime.
86,8% (908356 seconds) of Literature-entertainment program were in the
Azeri language, 11,9% (125301 seconds) in Russian, 1,4% (15216 seconds)
in English, 0,1% (586 seconds) in Anadolu language.
Partiality and neutrality in political news programs “Charchi” and
“Gundem”
Partiality and neutrality in the political news programs “Charchi” and
“Gundem” were studied in June. It was revealed that 44,3% of political
news were partial (27712 seconds), and 55,7% (34775 seconds) were
neutral.
DYNAMİC OF DEVELOPMENT OF THE MONİTORİNG OF PUBLİC TELEVİSİON
The report cover the dynamic of development of monitoring of the
programs according to “Functional division of programs”, “Assessment of
information according to the character of neutrality and partiality”,
“Enlightenment” and “Cultural-Entertainment”. The indices noted below
allow to assess the direction of dynamic of development of monitoring of
the activity of Public TV on the noted parameters as compared with
September.
Monitorig revealed total increase of broadcast time on TV. It is clearly
seen if we follow in seconds the dynamic of development.
Monitoring revealed that the volume of “İnforming” program increased by
4,4% and the volumes of “Enlightenment” and “Cultural-entertainment”
programs increased by 43,3% and 8,3% respectively. So, the volume of
“İnforming” program increased from 359340 to 375014 seconds, the volume
of “Enlightment” program incrsead from 345768 seconds to 495434 seconds,
and the volume of “Cultural-entertainment” program increased from 968807
seconds to 1049459.
During that period, some difference was noted in the parameter
“Development of assessment of information according to their character
of partiality and neutrality”. In September their volume totaled 68394
seconds, and in June it made 66605 seconds. The volume of “Neutral”
programs lowered from 169573 seconds down to 153504 seconds. As compared
with September it testifies rise of the volume of “Partial” programs by
2,6% and lowering of the volume of “Neutral” programs by 9,5%.
The results of the monitoring of the dynamic of development of
“Enlightenment” and “Cultural-entertainment” programs on months shows
that the volume of ”Enlightenment” program in September was 250921
seconds, in June it was 478431 seconds. In the “Cultural-entertainment
programs these indices increased from 744657 seconds to 908356 seconds.
So, comparison of the analysis of the volume of “Enlightenment” programs
in the native language over two months shows rise by 90,7%, and
increased by 22% in the “Cultural- entertainment” programs.
NOTE: The remarks and proposals on the results of analysis can be sent
to www.najafovfund.org on Internet site via “Communication” unit or
najafovfund@yahoo.com.
Nacaf Nacafov Fund
July, 14 2006
MƏTBUAT ÜÇÜN AÇIQLAMA
Bakı şəhəri 02 iyun 2006-ci il
Nəcəf
Nəcəfov Fondu
“İctimai Televiziyanın monitorinqi”
Layihəsinin 2-ci mərhələsinin icrasına başlayıb
Nəcəf Nəcəfov Fondu 01 iyun 2006-cı il tarixindən etibarən “İctimai
Televiziyanın monitorinqi” Layihəsinin 2-ci mərhələsinin icrasına
başlayıb. Layihə Açıq Cəmiyyət İnstitutu-Yardım Fondunun Azərbaycan
nümayəndəliyi ilə NNF arasında imzalanmış 01 iyun 2006-cı il tarixli
müqaviləyə əsasən reallaşdırılır. Layihə tam olaraq ACİ YF-nun maliyyə
dəstəyi, həmçinin Avrasiya Fondunun texniki dəstəyi ilə həyata keçirilir.
Qeyd edək ki, Nəcəf Nəcəfov Fondu “İctimai Televiziyanın monitorinqi”
layihəsinin 1-ci mərhələsinin sentyabr 2005-ci il-yanvar 2006-cı il
tarixində həyata keçirmişdi.
LAYİHƏNİN MƏQSƏDİ:
İTV-nin ölkə həyatının bütün sahələrinin, ilk növbədə ictimai-siyasi
sahənin tarazlaşdırılmış və obyektiv surətdə işıqlandırıb-işıqlandırmamasının
monitorinqini aparmaq, hökumətin və ya başqa qurumların İTV-nin işinə
müdaxiləsi və ictimai şüuru öz xeyrinə formalaşdırmaq istəyinin
səviyyəsini təsbit etmək, bu barədə ictimaiyyətə məlumat verməkdir.
LAYİHƏNİN VƏZİFƏLƏRİ:
ÈÒV åôèðèíèí ìöíòÿçÿì ìîíèòîðèíãèíè ùÿéàòà êå÷èðìÿê âÿ îíóí íÿòèæÿëÿðèíè
åëàí åòìÿê âàñèòÿñèëÿ òåëåêàíàëûí:
1. «Èæòèìàè òåëåâèçèéà ùàããûíäà» Ãàíóíà,
2. òàðàçëàøäûðûëìayà,
3. îáéåêòèâëèéÿ,
4. ïëöðàëèçìÿ,
5. øÿôôàôëûüà,
6. ìÿñóëèééÿòëèëèéÿ
əməl olunmasını dəyərləndirməkdir.
HƏYATA KEÇİRİLƏCƏK TƏDBİRLƏR
1. Monitorinqin aylıq nəticələri fondun www.najafovfund.org internet
səhifəsində yerləşdiriləcək.
2. Nəticələr həmçinin KİV, QHT, Milli Məclisə, Prezident Aparatına,
Siyasi partiyalara, Avropa Şurasının və ATƏT-in Bakı ofislərinə və s.
ünvanlara CD-də çatdırılacaq.
3. Ali məktəblərdə tələbələr arasında İTV-nin populyarlığına aid sorğu
keçiriləcək.
4. Sorğunun nəticələri KİV-də dərc olunacaq.
5. Monitorinqin nəticələri ilə bağlı təqdimat və mətbuat konfransları
təşkil ediləcək.
6. KİV-ə İTV-nin fəaliyyətindəki nailiyyətlər və çatışmamazlıqlar barədə
müsahibələr veriləcək.
NƏCƏF NƏCƏFOV FONDU HAQQINDA QISA MƏLUMAT:
Fond azadlıq və demokratiya carçısı, vicdanlı insan və ölməz jurnalist
Nəcəf Nəcəfovun adını daşıyır. Qeyd edək ki, Cənab Prezident İlham
Əliyevin 21 iyun 2005-ci il tarixli sərəncamı ilə Azərbaycan Milli
Mətbuatının 130 illiyi münasibətilə Nəcəf Adil oğlu Nəcəfov “Şöhrət”
ordeni ilə (ölümündən sonra) təltif olunub. Fond 09 avqust 2002-ci ildə
1387 saylı qeydiyyatla Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyində
qeydə alınıb.
Fondun əsas məqsədi mülki cəmiyyətin formalaşdırılmasına, hüquqi və
demokratik dövlət quruculuğu prosesinə yardım etmək, bu istiqamətlərdə
maarifçilik fəaliyyətini həyata keçirmək, həmçinin xeyriyyəçiliklə
məşğul olmaqdır.
Fondun əsas vəzifələri maarifçilik istiqamətində diskussiya, seminar,
konfransların təşkili, bu sahənin problemlərinin təhlili və onların həll
olunmasına proqramlar və layihələr hazırlamaq, bu sahədəki problemlərin
həllində beynəlxalq təcrübəni öyrənmək və tətbiq etməkdir.
Fond 2005-ci ildə Avrasiya Fondunun maliyyə dətəyi ilə “Parlament
seçkiləri KİV güzgüsündə: monitoring və müzakirələr” və ACİ YF-nun
maliyyə dəstəyi ilə “İctimai Televiziyanın monitorinqi” (1-ci mərhələ)
layihələrini müvəffəqiyyətlə həyata keçirib.
Nəcəf Nəcəfov Fondu
ÏÐÅÑÑ-ÐÅËÈÇ
Ãîðîä Áàêó 02 èþíÿ 2006 ã.
Ôîíä
Íàäæàôà Íàäæàôîâà
ïðèñòóïèë ê ðåàëèçàöèè II ýòàïà ïðîåêòà
«Ìîíèòîðèíã Îáùåñòâåííîãî òåëåâèäåíèÿ»
Íà÷èíàÿ ñ 01 èþíÿ 2006 ãîäà, Ôîíä Íàäæàôà Íàäæàôîâà (ÔÍÍ) ïðèñòóïèë ê
âûïîëíåíèþ II ýòàïà ïðîåêòà «Ìîíèòîðèíã Îáùåñòâåííîãî òåëåâèäåíèÿ».
Ïðîåêò îñóùåñòâëÿåòñÿ íà îñíîâå äîãîâîðà, çàêëþ÷åííîãî 01 èþíÿ 2006 ãîäà
ìåæäó ÔÍÍ è Àçåðáàéäæàíñêèì ïðåäñòàâèòåëüñòâîì Ôîíäà ñîäåéñòâèÿ -
Èíñòèòóòà Îòêðûòîå Îáùåñòâî (ÔÑ ÈÎÁ). Âåñü ïðîåêò ðåàëèçóåòñÿ ïðè
ôèíàíñîâîé ïîääåðæêå ÔÑ ÈÎÁ è òåõíè÷åñêîé ïîääåðæêå Ôîíäà Åâðàçèÿ.
Îòìåòèì, ÷òî I ýòàï ïðîåêòà «Ìîíèòîðèíã Îáùåñòâåííîãî òåëåâèäåíèÿ» Ôîíä
Íàäæàôà Íàäæàôîâà âûïîëíèë â ïåðèîä ñ ñåíòÿáðÿ 2005 ãîäà ïî ÿíâàðü 2006
ãîäà.
ÖÅËÜ ÏÐÎÅÊÒÀ:
Ïðîâåäåíèå ìîíèòîðèíãà äëÿ âûÿñíåíèÿ òîãî, äàåò ëè ÎTV ñáàëàíñèðîâàííîãî
è îáúåêòèâíîãî îñâåùåíèÿ âñåõ îáëàñòåé è, ïðåæäå âñåãî,
îáùåñòâåííî-ïîëèòè÷åñêîé ñôåðû æèçíè ñòðàíû, äëÿ ôèêñèðîâàíèÿ ñòåïåíè
âìåøàòåëüñòâà ïðàâèòåëüñòâà èëè èíûõ ñòðóêòóð â ðàáîòó ÎTV è ñòðåìëåíèÿ
ôîðìèðîâàòü îáùåñòâåííîå ñîçíàíèå â ñâîþ ïîëüçó, à òàêæå äëÿ
èíôîðìèðîâàíèÿ îá ýòîì îáùåñòâåííîñòè.
ÇÀÄÀ×È ÏÐÎÅÊÒÀ:
Ïîñðåäñòâîì ðåãóëÿðíîãî ìîíèòîðèíãà ýôèðà ÎTV è îáúÿâëåíèÿ åãî
ðåçóëüòàòîâ îöåíèòü, íàñêîëüêî ñîáëþäàåò òåëåêàíàë íèæåñëåäóþùèå
òðåáîâàíèÿ:
1. Çàêîí «Îá Îáùåñòâåííîì òåëåâèäåíèè»,
2. ñáàëàíñèðîâàííîñòü,
3. îáúåêòèâíîñòü,
4. ïëþðàëèçì,
5. ïðîçðà÷íîñòü,
6. îòâåòñòâåííîñòü.
ÇÀÏËÀÍÈÐÎÂÀÍÍÛÅ ÌÅÐÎÏÐÈßÒÈß
1. Åæåìåñÿ÷íûå ðåçóëüòàòû ìîíèòîðèíãà áóäóò ïîìåùàòüñÿ íà Èíòåðíåò
ñòðàíèöå ïðîåêòà www.najafovfund.org .
2. Ðåçóëüòàòû òàêæå áóäóò ïðåäñòàâëåíû (íà CD) ÑÌÈ, ÍÏÎ, Ìèëëè ìåäæëèñó,
ïðåçèäåíòñêîìó àïïàðàòó, ïîëèòè÷åñêèì ïàðòèÿì, áàêèíñêèì îôèñàì Ñîâåòà
Åâðîïû è ÎÁÑÅ è äð.
3. Ñðåäè ñòóäåíòîâ âóçîâ áóäåò ïðîâåäåí îïðîñ îòíîñèòåëüíî ïîïóëÿðíîñòè
ÎTV.
4. Ðåçóëüòàòû îïðîñà áóäóò îïóáëèêîâàíû â ÑÌÈ.
5. Ïî ðåçóëüòàòàì ìîíèòîðèíãà áóäóò ïðîâîäèòüñÿ ïðåçåíòàöèè è
ïðåññ-êîíôåðåíöèè.
6. ÑÌÈ áóäóò äàâàòüñÿ èíòåðâüþ î äîñòèæåíèÿõ è íåäîñòàòêàõ ÎTV.
ÊÐÀÒÊÈÅ ÑÂÅÄÅÍÈß Î ÔÎÍÄÅ ÍÀÄÆÀÔÀ ÍÀÄÆÀÔÎÂÀ :
Ôîíä íîñèò èìÿ ãëàøàòàÿ ñâîáîäû è äåìîêðàòèè, íåçàáâåííîãî æóðíàëèñòà
Íàäæàôà Íàäæàôîâà. Îòìåòèì, ÷òî Óêàçîì ïðåçèäåíòà Èëüõàìà Àëèåâà îò 21
èþíÿ 2005 ãîäà â ñâÿçè ñ 130-ëåòèåì Íàöèîíàëüíîé ïå÷àòè Àçåðáàéäæàíà
Íàäæàô Àäèëü îãëû Íàäæàôîâ áûë íàãðàæäåí îðäåíîì Ñëàâû (ïîñìåðòíî).
Ôîíä 02 àâãóñòà 2002 ãîäà ïðîøåë ðåãèñòðàöèþ â Ìèíèñòåðñòâå þñòèöèè
Àçåðáàéäæàíñêîé Ðåñïóáëèêè, ðåãèñòðàöèîííûé íîìåð 1387.
Îñíîâíàÿ öåëü Ôîíäà ñîñòîèò â îêàçàíèè ñîäåéñòâèÿ ôîðìèðîâàíèþ
ãðàæäàíñêîãî îáùåñòâà, ïðîöåññó ïîñòðîåíèÿ ïðàâîâîãî è äåìîêðàòè÷åñêîãî
ãîñóäàðñòâà, îñóùåñòâëåíèè â ýòîì íàïðàâëåíèè ïðîñâåòèòåëüñêîé ðàáîòû, à
òàêæå â âûïîëíåíèè áëàãîòâîðèòåëüíîé äåÿòåëüíîñòè.
Îñíîâíûìè çàäà÷àìè Ôîíäà ÿâëÿþòñÿ îðãàíèçàöèÿ äèñêóññèé, ñåìèíàðîâ,
êîíôåðåíöèé ïðîñâåòèòåëüñêîãî õàðàêòåðà, àíàëèç ïðîáëåì ýòîé ñôåðû è
ïîäãîòîâêà ïðîãðàìì è ïðîåêòîâ ïî èõ ðåøåíèþ, èçó÷åíèå è ïðèìåíåíèå
ìåæäóíàðîäíîãî îïûòà ðåøåíèÿ ïðîáëåì â ýòîé îáëàñòè.
 2005 ãîäó Ôîíä óñïåøíî îñóùåñòâèë ïðîåêò «Ïàðëàìåíòñêèå âûáîðû â
çåðêàëå ÑÌÈ: ìîíèòîðèíã è îáñóæäåíèÿ» ïðè ôèíàíñîâîé ïîääåðæêå Ôîíäà
Åâðàçèÿ è ïðîåêò «Ìîíèòîðèíã Îáùåñòâåííîãî òåëåâèäåíèÿ» (I ýòàï) ïðè
ôèíàíñîâîé ïîääåðæêå ÔÑ ÈÎÁ.
ÔÎÍÄ ÍÀÄÆÀÔÀ ÍÀÄÆÀÔÎÂÀ
PRESS-RELEASE
Baku city June 2, 2006
Najaf Najafov
Fund
starts implementation of second stage of
“Public Television’s Monitoring” project
On June 1, 2006 Najaf Najafov Fund (NNF) started implementation of the
second stage of “Public Television’s Monitoring” project. The project is
being implemented in accordance with agreement signed on June 1, 2006
between the NNF and the Promotion Fund’s Azerbaijani Representation –Open
Society Institute (PF OSI), with financial support of PF OSI and
technical support of Eurasia Fund.
First stage of the “Public Television’s Monitoring” project was
fulfilled by NNF from September 2005 to January 2006.
OBJECTİVE OF PROJECT:
Monitoring should determine if Public TV gives balanced and objective
coverage of all spheres, including sociopolitical sphere, the level of
government’s or other structures’ interference into the activity of
Public TV and the desire to form public opinion in its favor, first of
all, for informing society.
GOALS OF THE PROJECTS:
To estimate through regular monitoring how Public TV channel meets the
following requirements:
1. Law «On Public TV»,
2. equality,
3. objectivity,
4. pluralism,
5. transparency,
6. responsibility
PLANNED EVENTS
1. Monitoring’s monthly results will be placed on the project’s web-page
www.najafovfund.org .
2. Monitoring results will be submitted on CD in mass media, NGO, Milli
Mejlis, Presidential Office, to political parties, Baku offices of the
OSCE and the Council of Europe, and so on.
3. Students will be polled regarding popularity of Public TV.
4. Poll’s results will be published in the mass media.
5. Presentations and press-conferences will be conducted on the results
of monitoring.
6. Interview about Public television’s achievements and shortcomings
will be given to the mass media.
BRİEF İNFORMATİON ABOUT NAJAF NAJAFOV FUND :
The Fund was named after Najaf Najafov, the great supporter of freedom
and democracy, unforgettable journalist. In accordance with Azerbaijan’s
President Ilham Aliyev’s Decree on June 21, 2005 Najaf Adil oglu Najafov
was awarded posthumously with Gloria order on the occasion of 130th
anniversary of Azerbaijan’s National Press.
On August 2, 2002 the Fund was registered in the Azerbaijan’s Justice
Ministry, registration number is 1387.
Fund’s major objective is to help in formation of civil society, in the
process of building legal and democratic state, conduction of
enlightening work in this direction, as well as charity activity.
Fund’s major goals are to organize discussions, seminars, enlightening
conferences, analysis of problems in this sphere and preparation of
programs and projects according to their decisions, study and
application of international experience on problems’ resolutions in this
sphere. Results of poll will be published in the mass media.
In 2005 the Fund successfully implemented the “Parliamentary elections
in the mirror of the mass media: monitoring and discussing” project with
financial support of Eurasia Fund and first stage of “Public
Television’s Monitoring” with financial support of PF OSI.
Najaf Najafov Fund
|
Nəticələr burada
PARLAMENT SEÇKİLƏRİ KİV GÜZGÜSÜNDƏ: monitorinq və
müzakirələr” layihəsinin 01 sentyabr-30 sentyabr 2005-ci il dövrü üzrə
monitorinqinin nəticələri
Nəcəf Nəcəfov Fondu “PARLAMENT SEÇKİLƏRİ KİV GÜZGÜSÜNDƏ: monitorinq və
müzakirələr” layihəsi üzrə sentyabr ayının təhlilini başa çatdırıb.
Xatırladaq ki, Avrasiya Fondunun Azərbaycan nümayəndəliyinin maliyyə
dəstəyi ilə həyata keçirilən bu layihənin icrası 10 may 2005-ci il
tarixindən başlayıb. Layihənin məqsədi TV, radio, gündəlik qəzetlərdə və
informasiya agentliklərində qarşıdan gələn parlament seçkilərinin
balanslı işıqlandırılmasına və eyni zamanda demokratik seçkilərin
keçirilməsinə kömək etməkdir. Layihənin icra müddəti 8 aydır.
Layihədə elektron və çap yayım vasitələrinin monitorinqinin aparılması
nəzərdə tutulub. Təhlilin həcminin böyük olduğunu nəzərə alaraq
diqqətinizə ümumiləşdirilmiş nəticələri çatdırırıq. Təhlilin nəticələri
hər bir televiziya, radio və qəzet üzrə tam şəkildə layihənin www.najafovfund.org İnternet səhifəsində
yerləşdirilib.
Televiziya
01 sentyabr – 30 sentyabr ayında 12 televiziya şirkətinin, o cümlədən “AzTV”,
“ANS”, “ATV”, “Space”, “Lider” və “İTV”, “Alternativ TV” (Gəncə),
“Lənkəran TV”, “MTV” (Mingəçevir), “Simurq-M TV” (Tovuz), “DTV” (Sumqayıt)
və “Aygün TV” (Zaqatala) kanallarında yayımlanan verilişlərin
monitorinqi aparılıb. 01 sentyabr – 30 sentyabr dövründə adları çəkilən
kanalların efirində seçki mövzusuna 2028 informasiya həsr olunub.
Yayımlanan verilişlərin ümumi həcmi 425550 saniyə təşkil edib. Seçki
mövzusunda yayılan informasiyaların həcminə görə “İTV” öndədir.
Parlament seçkiləri mövzusuna ən az yer ayıran kanal “Alternativ TV”
olub.
Radio
01 sentyabr – 30 sentyabr dövründə monitorinqin əhatəsinə 5 radio
dalğası daxil edilib. Bunlar “ANS CM”, “Lider”, “Space”, ”106 FM” və
“Antenn” radiolarıdır. Bu dövr ərzində radiolarda seçki mövzusuna
ayrılan məlumatların sayı 1073, həcmi isə 131786 saniyə olub. Seçki
mövzusuna ən çox yer ayıran radio “Antenn”, ən az yer ayıran “106 FM”
olub.
Qəzetlər
Bu dövr ərzində monitorinqin əhatəsinə 9 gündəlik qəzet daxil edilib.
Bunlar “Íîâîå âðåìÿ”, “Ekspress”, “Üç nöqtə”, “Kaspi”, “Şərq”, “Yeni
Azərbaycan”, “Azərbaycan”, “Xalq” və “Respublika” qəzetləridir.
Göstərilən dövrdə adları sadalanan qəzetlərdə seçki mövzusuna 1535
məqalə həsr olunub. Bu mövzuya həsr olunan məqalə və məlumatların ümumi
sahəsi 422281 kv.sm-dir. Dərc olunan məqalələrin sayına görə “Şərq”,
sahəsinə görə isə “Azərbaycan” qəzeti liderlik edir.
Məlum olduğu kimi, prezident seçkiləri ilə müqayisədə parlament
seçkilərində iştirak edən namizədlərin sayı daha çox olur. İlkin
proqnozlara görə, seçkidə iştirak etmək istəyənlərin sayı 1500 nəfər
ətrafında olacaq. Ona görə də seçkilərin birmandatlı olmasına baxmayaraq,
təhlildə iştirakçıların bloklarda qruplaşdırılması variantı seçilib. Bu
variantın seçilməsində təbii ki, son iki ayda namizədlərin seçkilərdə
blok şəklində iştirak etmək siyasətinə üstünlük verilməsi önəmli rol
oynayıb. Hesabatda hakim partiya və ona yaxın olanlar YAP, AXCP, ADP,
“Müsavat” və ona yaxın qüvvələr “Azadlıq”, “Yeni siyasət” blokuna
qoşulanlar “YeS”, ALP-yə daxil olanlar bu adlı bloka aid olunaraq təhlil
olunub. Hələ ki adları yuxarıda göstərilməyən blokların heç birinə
qoşulmayan, seçkidə fərdi şəkildə iştirak etməyə üstünlük verən şəxslər
isə “Digərləri” blokunda cəmləşdirilib. Təhlildə tərəflərin təbliğinə
həsr olunan məqalələr ”müsbət”, tənqidinə həsr olunanlar “mənfi”
məqalələr kimi göstərilib. Bitərəflik saxlanılan məqalələr “neytral”
məqalələr kimi qeydə alınıb.
Qeyd: Təhlilin nəticələri ilə bağlı irad və təklifləri www.najafovfund.org İnternet səhifəsində
“Əlaqə” bölməsi vasitəsilə və ya najafovfund@yahoo.com
ünvana göndərmək olar.
THE RESULTS OF MONITORING COVERING THE PERIOD FROM SEPTEMBER 01 TO
SEPTEMBER 30 ON THE PROJECT “PARLIAMENTARY ELECTIONS IN THE MIRROR OF
MASS MEDIA: MONITORING AND DISCUSSING”
INTRODUCION
Nacaf Nacafov Fund has completed analysis on the project “PARLIAMENTARY
ELECTIONS IN THE MIRROR OF MASS MEDIA: monitoring and discussing” during
September. We would like to remember that implementation of the project
began on 10, 2005 and is funded by the representation of the Eurasian
Foundation in Azerbaijan. The goal of the project is to promote coverage
of materials connected with elections by the TV channels, radio and
daily newspapers and to help in conduction of free and democratic
elections. Eight months are intended for the implementation of the
project. The project provides monitoring of electronic and printing mass
media. Taking into account large volume of analysis we present you
generalized results. The results of analysis on every television, radio
and newspaper have been placed completely in the Internet site of the
project www.najafovfund.org .
Television
Monitoring of the program broadcast on 12 television companies,
including “AzTV”, “ANS”, “ATV”, “Space”, “Lider” and “İTV”, “Alternative
TV” (Ganja), “Lenkoran TV”, “MTV” (Mingachevir), “Simurg-M TV” (Tovuz),
“DTV” (Sumgayit) and “Aygun TV” (Zakatala) was carried out.
2028 programs on the elections were made on the above mentioned channels
from August 01 to August 31. Total volume of these programs is 425550
seconds. The “İTV” is the leader on the number of program on elections.
“”Alternative TV” made very little program on the elections.
Radio
Monitoring covers five radio waves from September 01 to September 30.
They are “ANS CM”, “Lider”, “Space”, “106 FM” and “Antenn”. The number
of information in these channels over the reported period makes 1073 and
the volume is 131786 seconds. Radio “Antenn” gave more space to
elections subject and radio “106 FM” gave least space to the elections
subject.
Newspapers
Monitoring covered 9 daily newspapers over the reported period. They
are: “Uch noqte”, “Express”, “Sherg”, “Kaspi”, “Novoe vremya”, “Yeni
Azerbaijan”, “Azerbaijan”, “Khalg” and “Republic”. Over the reported
these newspapers published 1535 articles. Total number of pages on the
subject makes 422281 sq.sm. “Azerbaijan” gave more space to elections
subject and “Novoe vremya” gave least space to the elections subject.
As it is known, as compared with the presidential elections much more
people take part in the parliamentary elections. According to
preliminary forecast, the number of people who want to take part in the
elections will be approximately 1500. Therefore, despite the elections
are one-mandate in our analysis we divided the participants into blocs.
And choosing of such variant is natural because over the last two months
the candidates prefer to take part in the elections in the form of
blocs.
In the report the ruling party and pro-governmental parties and included
into the bloc “YAP”; the parties PPFA, ADP, “Musavat” are included the
bloc “Azadlig”; the parties close to “Yeni Siyaset” are included the
bloc “YeS”; the parties entering the ALP enter the same name bloc. The
parties which have not join any bloc and prefer to take part in the
elections individually are included the bloc “Others”.
In the analysis the articles on propaganda are marked as “positive”, and
the articles on criticism are marked as “negative”. The articles on
abstained position are marked as “neutral”.
The articles (information) spread in the mass media and by e-mail on the
eve of parliamentary elections have also been analyzed. Note: The
remarks and proposals on the results of analysis can be sent to
www.najafovfund.org on Internet site via “Communication” unit or
najafovfund@yahoo.com
|